Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Πατέρας έχει ανάγκη για το παιδί του

K.Σπιταλα Νικο, ειμαι ενας απο τους εκατομμυρια χωρισμενος πατερας με την επιμελεια ενος αγοριου 3 χρονών. Δυστυχώς για μενα μολις σήμερα έμαθα για εσας και άκουσα τα καλύτερα. Λέγομαι Σ. Π. διαμένω στην Κω,ειμε 31 χρονών και ειμαι χωρισμένος με ενα παιδί υπο την επιμέλεια μου, δεν εχω την δυνατότητα να έρθω με επικοινωνία μαζι σας, θέλω να μάθω πολλά από εσάς για εσάς, δεν εχω την δυνατότητα να ειμαι καθημερινά στο ιντερνετ αλλά χάρηκα παρά παρά πολύ που έμαθα οτι υπάρχει αυτός ο σύλλογος και εύχομαι κάποια στιγμή να μιλήσω μαζί σας, θα ηταν μεγάλη μου τιμη να μιλήσω με εναν άνθρωπο αξιο σαν εσάς, εμένα το κινητό μου ειναι..... Kαλο σας απόγευμα και συγχαρητήρια για οτι εχετε κάνει μεχρι τώρα!!!
ΕΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ..!  Maria Tanti 
ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ: ΡΟΥΧΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 3-4 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 25-26, ΠΑΝΕΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 5 ΚΑΙ ΓΑΛΑΤΑ ΕΒΑΠΟΡΕ.( ΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΑΤΑ ΟΤΙ ΜΑΡΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ). Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΡΟΥΧΑ ΝΟΥΜΕΡΟ L-XL , ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 43 ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΙΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.Nelly-Despoina Kariadi ΚΑΙ Maria Tanti. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ..! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου