Γράμματα διαζευγμένων
1) Καλημέρα σας. Πήγα σήμερα στο δημοτικό σχολείο του παιδιού μου, στο Κιλκίς για να συναντήσω στην έναρξη της περιόδου το παιδί μου, εννέα ετών σήμερα που έχω να το δω από πενταετίας διότι του έγινε πλύση εγκεφάλου και δεν θέλει να με δει, αλλά η δασκάλα μου απαγόρευσε την είσοδο. Τι πρέπει να κάνω? Πέρισυ, της έστειλα το έγγραφο του Υπουργείου το οποίο αγνοούσε παντελώς. Να την κάνω μήνυση, αναφορά ή να επιδιώξω να της εξηγήσω? Είμαι πολύ θυμωμένος διότι αυτή η διαγωγή δεν αρμόζει σε εκπαιδευτικό και θα κάνω κάποια άσχημη ενέργεια. Θέλω το παιδί μου: Είναι η ζωή μου και θυσιάζομαι γ'αυτό. Η γιαγιά και όλοι οι συγγενείς το θέλουν. Η μαμά του έχει κατηγορήσει όλους μας και η δικαιοσύνη δεν καταλαβαίνει οτι όλα είναι στημένα από ψυχοπαθή. Η δικαστική απόφαση απαγορεύει την επικοινωνία με τους συγγενείς και δίνει μόνο λίγες ώρες την εβδομάδα σ'εμένα αλλά είναι πλέον οδηνηρό να μετακινούμαι 600 χιλιόμετρα κάθε φορά (διότι η μαμά της μετακόμισε μακρυά) και να μη βλέπω το παιδί μου. Δεν είναι χώρα αυτή!!!
2) Καλή χρονιά. Είμαι η θεία της Αλίκης, 10 χρονών που έχει στραφεί εναντίον του αδελφού μου και όλης μας της οικογένειας, από Λάρισα. Η μαμά της μας κατηγορεί συνεχώς και το παιδί μας φοβάται. Μάλιστα, ζητάμε και εμείς επικοινωνία παρόλο οτι μας κατηγορούν αισχρά. Το αγαπάμε πολύ το παιδί. Η γιαγιά του το λατρεύει όπως και όλοι μας στην οικογένεια. Την πρώτη μέρα του σχολείου, μας άφησαν να μπούμε διότι κάναμε αγώνα και τώρα, μετά από χρόνια, κατάλαβαν οτι είναι απάνθρωπο να μας στερούν την επαφή έστω και στο σχολείο. Προ τριών μηνών, μας πήραν στο αυτόφωρο διότι βρισκόμασταν έξω από την πόρτα. Ζούμε ένα εφιάλτη. Ο αδελφός μου πήρε δικαστική απόφαση να βλέπει το παιδί πολύ συχνά αλλά ακόμα και τώρα δεν μπορεί να το δει εξ'αιτίας της μάνας και των συγγενών που έρχονται όλοι τη στθιγμή της επικοινωνίας και δημιουργούν πρόβλημα τόσο στο παιδί όσο και στο μπαμπά. Θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το παιδί αυτό.
3) Καλησπέρα ΣΥΓΑΠΑ. Είμαι από κατερίνη. Φέτος, η μαμά των παιδών μου δεν τα έγραψε στο σχολείο (Γυμνάσιο-Λύκειο) γιατί θέλει να φύγει στην Αυστραλία. Ηδη μου τα έχει αποξενώσει από πενταετίας και δεν με θέλουν. Εχουν τρελαθεί. Το μεγαλύτερο αγόρι μου στέλνει απειλητικά μηνύματα και ο μικρός είπε στη δασκάλα οτι έχει σουγιά για να αμυνθεί εάν έλθει να τον δει ο πατέρας (εγώ δηλαδή) στο σχολείο. Και τα δύο παρακολουθούνται από παιδο-ψυχίατρο αλλά που δεν γνωρίζει το PAS και λέει μόνο οτι το διαζύγιο τα έχει αποσυντονίσει (!). Δικηγόροι και εισαγγελέας που ζήτησα βοήθεια μου λένε να κάνω δικαστήρια αλλά εγώ δεν θέλω (και δεν μπορώ άλλο). ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟΞΕΝΩΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΓΩ.
3) Καλησπέρα ΣΥΓΑΠΑ. Είμαι από κατερίνη. Φέτος, η μαμά των παιδών μου δεν τα έγραψε στο σχολείο (Γυμνάσιο-Λύκειο) γιατί θέλει να φύγει στην Αυστραλία. Ηδη μου τα έχει αποξενώσει από πενταετίας και δεν με θέλουν. Εχουν τρελαθεί. Το μεγαλύτερο αγόρι μου στέλνει απειλητικά μηνύματα και ο μικρός είπε στη δασκάλα οτι έχει σουγιά για να αμυνθεί εάν έλθει να τον δει ο πατέρας (εγώ δηλαδή) στο σχολείο. Και τα δύο παρακολουθούνται από παιδο-ψυχίατρο αλλά που δεν γνωρίζει το PAS και λέει μόνο οτι το διαζύγιο τα έχει αποσυντονίσει (!). Δικηγόροι και εισαγγελέας που ζήτησα βοήθεια μου λένε να κάνω δικαστήρια αλλά εγώ δεν θέλω (και δεν μπορώ άλλο). ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟΞΕΝΩΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΓΩ.
4) Πήγα χθες στο κτίριο που συστεγάζονται το Γυμνάσιο και το Λύκειο των παιδιών μου, στη Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά απουσίαζαν την πρώτη ώρα. Μόλις ήλθε ο μεγάλος που πάει φέτος δευτέρα Λυκείου απομακρύνθηκε και δεν ήθελε να με δει. Μάλιστα πήγε στο γραφείο του Διευθυντή και με το κινητό του προσπάθησε να τηλεφωνήσει στην αστυνομία, λέγοντας: 'Είμαι ο τάδε και ο μπαμπάς μου ήλθε στο σχολείο να με δει αλλά δεν θέλω και η δικαστική απόφαση αναφέρει να τον βλέπω όποτε θέλω εγώ (μπράβο δικαστές!!!). Ελάτε να με προστατεύσετε. Ο Διευθυντής παρακολουθούσε την αγωνία μου που διαρκεί χρόνια στο ίδιο σχολείο και το μόνο που έκανε ήταν να κρυφτεί διότι φοβήθηκε την αστυνομία και μάλιστα έλεγε στους παρόντες καθηγητές οτι δεν θέλει αστυνομία στο σχολείο (μπράβο Διευθυντής!!!). Ο Διευθυντής εδώ και ΄δύο χρόνια παίζει την παπαδιά, μια με τους βαθμούς που δεν ήθελε να δώσει, μια με την προβληματική επικοινωνία, μια με την άγνοια, αδιαφορία, φόβο που αποδείχθηκε καταστροφική αν και γνωρίζει την ιστορία, γνωρίζει το σύνδρομο γονικής αλλοτρίωσης-αποξένωσης, είδε την 'τρέλα' στο μυαλό αυτού του παιδιού που δίχως κανένα λόγο είναι εχθρικό προς το μπαμπά του και το μόνο που είχε να πει ήταν μήπως θέλετε κάποια άλλη φορά να μιλήσετε αλλού? Το παιδί με απειλητικό τρόπο μου είπε οτι ο Διευθυντής γνωρίζει οτι η απουσία είναι δικαιολογημένη και οτι θα δικαιολογούσε ακόμα και τη δεύτερη ώρα: Εγώ πάντως μεγάλωσα ένα αγγελούδι και τώρα βλέπω ένα διάβολο. Αυτή η μετατροπή έγινε από το σατανικό χώρο των δικαστηρίων και από την ψυχοπαθή μάνα. Να ποιοί δάσκαλοι αποτελούν τη αφρόκρεμα της παιδείας στην Ελλάδα. Επιτρέπει το κινητό τηλέφωνο μέσα στο σχολείο, δεν δίνει τον σχολικό φάκελο στον γονέα και συναλλάσεται για απουσίες με το παιδί ενώ φέρεται στη μάνα δουλικά όταν γνωρίζει την ψυχοπάθεια και αντί να καλέσει ψυχολόγους και κοινωνικές υπηρεσίες, αντί να βοηθήσει το παιδί να προσεγγίσει το μπαμπά με την εξουσία που έχει και με δυναμικό τρόπο να μαλώσει το παιδί για την αχαριστία και ανάγωγη συμπεριφορά, προσπάθησε να σώσει το τομάρι του.
Το άλλο παιδί είναι στα χέρια της άχρηστης διευθύντριας του Γυμνασίου που ήδη κατέστρεψε το μεγαλύτερο και έχει τρόπους υποκόσμου. Λέει μάλιστα οτι έχει και πτυχίο νομικής αλλά αγνοεί παντελώς τους ηθικούς, νομικούς και παιδαγωγικούς τρόπους. Δεν έδωσε ποτέ βαθμούς, κάλυπτε τη μάνα, έβλεπε την ανικανότητά της και παρέλαβε την απόφαση λέγοντας: ΄Δεν δικαιούστε να έρχεστε εδώ διότι δεν έχετε τη μέριμνα'. Ντροπή για την εκπαίδευση, ντροπή για την Παιδεία. Να γιατί η χώρα μας πάει κατά διαβόλου και η νεολαία δεν ξέρει τι της γίνεται. Δεν είναι κακό να μη ξέρουν οι δάσκαλοι τι συμβαίνει στα παιδιά των διαζυγίων αλλά είναι κακό οτι δεν θέλουν να μάθουν και είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως. ΝΤΡΟΠΗ. Θα πρέεπι να παρέμβει το Κράτος, ο Υπουργός και η Δικαιοσύνη εάν της έμεινε λίγη αξιοπρέπεια και φιλότιμο. Τα παιδιά μου πέρασαν όλο το καλοκαίρι μέσα σε ένα δωμάτιο επειδή μια δικαστής έγραψε να με βλέπουν όταν θέλουν. Δηλαδή, ανήλικα παιδιά αποξενωμένα που δεν γνωρίζουν το αληθινό τους συμφέρον, να στερούνται τον πατέρα και όλο το συγγενικό του περιβάλλον για τρία χρόνια εξ'αιτίας ανίκανων και ανεκπαίδευτων δικαστών στην παιδική ψυχιατρική και στο PAS (Σύνδρομο Γονικής Αλλοτρίωσης-Αποξένωσης). Οι επιστήμονες το αναφέρουν ως τρέλα αλλά τα δικαστήρια και ο συνήγορος Κύπρου όπως και πολλών άλλων χωρών το αναγνωρίζουν ως κακοποίηση των παιδιών από τον γονέα που έχει την επιμέλεια.
5) Εχω να δω τα παιδιά μου από το 2004 από τότε που τα κάλεσε ο Εισαγγελέας στο θέμα επικοινωνίας. Σήμερα είναι 21 και 20 ετών. Μου έναναν αγωγές για διατροφή και κατάσχεση μισθού. Πήγα πολλές φορές στα σχολεία και σε άλλα σπίτια για να τα δω ενώ αυτά δεν με θέλουν. Μετά από χρόνια, έκανα νέα οικογένεια και έχω παιδάκι 3 ετών που ήθελα να τους το γνωρίσω αλλά τα παιδιά μου βρίζουν και δεν με θεωρούν πατέρα τους. Μάλιστα, πρόσφατα το αγόρι μου έκανε και αγωγή προσβολής πατρότητας για να αλλάξει το όνομά του (!) ενώ τα λατρεύω. Προ δύο ετών πήγα με τη νέα μου οικογένεια στο σχολείο όπου είχαν γιορτή και ο γιός μου ήλθε να με δείρει μπροστά στα έντρομα μάτια του μικρού παιδιού (ετεροθαλή αδελφή του). Οι καθηγητές και ο διευθυντής με έδιωξαν. Σήμερα τα παρακολουθώ από το ίντερνετ όπου σπουδάζουν σε ΤΕΙ-ΑΕΙ. Η συμπεριφορά τους είναι 'τρελού' ανθρώπου.
Δέστε:
5) Εχω να δω τα παιδιά μου από το 2004 από τότε που τα κάλεσε ο Εισαγγελέας στο θέμα επικοινωνίας. Σήμερα είναι 21 και 20 ετών. Μου έναναν αγωγές για διατροφή και κατάσχεση μισθού. Πήγα πολλές φορές στα σχολεία και σε άλλα σπίτια για να τα δω ενώ αυτά δεν με θέλουν. Μετά από χρόνια, έκανα νέα οικογένεια και έχω παιδάκι 3 ετών που ήθελα να τους το γνωρίσω αλλά τα παιδιά μου βρίζουν και δεν με θεωρούν πατέρα τους. Μάλιστα, πρόσφατα το αγόρι μου έκανε και αγωγή προσβολής πατρότητας για να αλλάξει το όνομά του (!) ενώ τα λατρεύω. Προ δύο ετών πήγα με τη νέα μου οικογένεια στο σχολείο όπου είχαν γιορτή και ο γιός μου ήλθε να με δείρει μπροστά στα έντρομα μάτια του μικρού παιδιού (ετεροθαλή αδελφή του). Οι καθηγητές και ο διευθυντής με έδιωξαν. Σήμερα τα παρακολουθώ από το ίντερνετ όπου σπουδάζουν σε ΤΕΙ-ΑΕΙ. Η συμπεριφορά τους είναι 'τρελού' ανθρώπου.
Δέστε:
και
Ο ΣΥΓΑΠΑ κατάφερε το αυτονόητο, δηλαδή να μπορεί να ασχοληθεί ο μη έχων την επιμέλεια/μέριμνα γονέας με την παιδεία και εκπαίδευσή του. Αφού το Κράτος δεν υπάρχει και άφησαν αυτούς που θέλουν το κακό μας, να κυριεύσουν, αυτοί είμαστε σαν πολίτες και οι λίγοι καλοί θα ασχοληθούμε με το καλό. Δεν μπορεί να επικρατήσει ο σκοταδισμός, η ανηθικότητα, το χρήμα, το παρακράτος και οι στοές-λέσχες. Το καλό επικρατεί πάντα του κακού.
Είναι αληθινές οι ρήσεις: 'Εκαναν τα παιδιά και την παιδεία σαν τα μούτρα τους', επικρατεί σκοταδισμός και διαπλοκή'. Στα σημερινά νέα μιλούν για το παρακράτος της δικαιοσύνης, τη διαφθορά και το παραδικαστικό (Ελλάδα, σελίδα 8, Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012).
Είναι αληθινές οι ρήσεις: 'Εκαναν τα παιδιά και την παιδεία σαν τα μούτρα τους', επικρατεί σκοταδισμός και διαπλοκή'. Στα σημερινά νέα μιλούν για το παρακράτος της δικαιοσύνης, τη διαφθορά και το παραδικαστικό (Ελλάδα, σελίδα 8, Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012).
Ο Γάλλος ψυχίατρος Dr Victor Simon, σε έκθεσή του που τιτλοφορεί: 'Πως να τρελάνετε τα παιδιά των διαζυγίων:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου